08 de maig 2007

Estrenem Terrassa!

Aquest cap de setmana vam celebrar l'aniversari de la Carali, 25 anyets! deu ni dó! i la senyoreta va tenir casi una setmana de celebració! Entre els diferents actes vam sortir a fer un dinaret ressacós a la terrassa de Loreto, i així la deixàvem inaugurada per la nova temporada d'estiu, que crec que serà curta, però intensa, ja rebreu noves notícies properament... ;) Fins aviat!

Aix! M'oblidava de dir que les de la foto, per qui no les conegui són (d'esquerra a dreta): la Carali, l'Emily, la Fati i jo :) Per cert, que si us hi fixeu totes anem iguals, i és que el dia abans de festa ens van regalar aquesta camiseta! i a caballo regalao no le mires el dentao!! :)

3 comentaris:

Coralí ha dit...

Això és l'equip Centric Cars!! jajajjaa que bo... m'has de passar les fotos encara, eh? i tant que vaig tenir una setmana de celebració... m'ho mereixo per superar el trauma dels 25 :P

Gemma ha dit...

Neneta!

Quants dies sense saber res de tu! Pero no te pensis, que de tant en quant vaig llegint el teu blog ehh. No descartis que us faci una visiteta a Loreto al juny o juliol i sino potser a Castellnou ;)

Petons des de Saragossa.

Gemma ha dit...

He llegit al blog de la Judith que ja ets llicenciada!Felicitaaaaaaats des de San Francisco!

Muuuuuuas