23 d’octubre 2006

Reformes a Loreto 44


Vaig decidir fer reformes a la meva habitació fa temps, però no sabia ben bé per on començar... i em va passar una mica com l'anunci aquell de l'Ikea, que per qui no l'hagi vist o no se'n recordi gaire li faré memòria: és un pobre tio que viu en un pis molt cutre i li regalen una làmpara super fashion, i clar, mira al seu voltant i veu que no pega gaire... llavors decideix comprar-se un sofà nou, però encara hi ha moltes coses que no peguen... al final acaba comprant la tira de coses, pintant... acaba canviant completament tot el pis, i total perque li van regalar una làmpara! jajaja
I res, a mi em va passar namica igual, primer va ser una cortina, després un llit, després un coixí... i al final vam pintar i tot! Per què no vaig pintar de color verd? doncs perque és una mica fred, i volia que fos una habitació càlida :) I el tapís que veieu al darrere penjat doncs feia molt temps que el volia i al final el tinc!!!
Total, que esteu tots convidats a visitar la meva habitació, ah! per cert! us farieu creus del pressupost de les remodelacions, els que sou coneixedors de les meves dots negociadores ja us podeu imaginar :)

6 comentaris:

Anònim ha dit...

però quina habitació més Zen, déu meu!! ja ho diu el cartell de la porta ja... aquí hi ha catxé! de tota manera espera't pq jo encara no he acabat de decorar la meva, falta un poster gegant per la paret principal. I ja m'asseguraré que sigui un poster amb molt de catxé!

Anònim ha dit...

trobo que hi falta un poster de la família Carrasco-Dalton ara!

Anònim ha dit...

Ens plau comunicar-li que opinem molt positivament respecte el canvi sofert per la seva habitació.

Cordialment,

Equip Europeu d'Opinió Sobre Decoració d'Habitacions (EEOSDH)

Ah, i ja era hora que féssis un cony de post!

Anònim ha dit...

73.
73 són els dies que fa que no actualitzes el teu blog.
I quan s'acabi el mes, en farà 100. A veure si evites arribar a les 3 xifres!

EECDUAB

(Equip Europeu Comptador de Dies des de l'Última Actualització de Blogs)

el xiuxiueig del vent ha dit...

Ja que se't dona tan meravellosament bé negociar, podries intentar aconseguir-nos un CANCEL·LACIÓ de l'entrega del treball de codis!! Total, s'entrega el mateix dia de tancament d'actes i tots sabem que se'l llegirà sense perdre detall, oi? Perquè, saps què diuen?! Que quan va pel carrer NO observa sino REMARCA!!!!!!
petonets codifiquejats de manera cíclica (si saps qui som, descoficia'ns!!!)

Domènec Martín ha dit...

Molt bé que afegeixis un comptador, però ja que has acabat exàmens, podries actualitzar el blog!
I a veure quan vens a Dortmund...