04 de març 2007

Cabells curts!!

Ja ho sé, ja ho sé... no actualitzo gens sovint el blog... però tenia una cosa pendent, i és que per la gent que no em veu molt sovint, doncs aquí teniu una foto de la Gemma amb els cabells curts curts curts!! per qui faci molt i molt temps que no em veu que sàpigui que ha estat gradual, eh? No he passat de la meva melena super llarga a aquesta... De fet, ara que hi penso us penjaré dos fotos, un "abans" de fa uns anyets i un "després":) Ja em direu quina Gemma us agrada més! Fins aviat!!

3 comentaris:

juditH Estradé ha dit...

Gemma m'agrada el nou look. Mira que em vas espantar quan em vas dir que te'ls havies tornat a tallar. Però la melena llarga també et quedava bé. Fins aviat!!

el xiuxiueig del vent ha dit...

Jo que ja t'he conegut amb els cabells curts, em costa veure't en la primera foto. Realment és un canvi considerable, i em quedo amb la segona! Et fa més... Gemma (diguem que l'altra noia no la conec ;-) )

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.